2013年9月30日星期一

每日一樂:女逝世永恒不會讲的八句話

8 things you'll never hear a woman say

8) What do you mean today's our anniversary?
啊?来日是我們结婚留唸日?

7) Can we not talk to each other tonight? I'd rather just watch TV.
我們古天凌晨能不能不要聊天、只看電視啊?

6) Ohh, this diamond is way to big!
哦!這顆鉆石切實是太大年夜了!

5) Can our relationship get a little more physical? I'm tired of being 'just friends'
偺們的關聯能不能有里本質性的停頓?我受夠了“我們只是朋友”。

4) Honey,翻譯, does this outfit make my butt look too small?
敬愛的,你會不會觉得那件衣服隱得我屁股太小?

3) Aww, don't stop for directions, I'm sure you'll be able to figure out how to get there,韓譯中.
哦!不要停下往問路吧,我信赖您確定能找到往那女的路。

2) I don't care if it's on sale, 300 dollars is way to much for a designer dress.
我才不論是否是噹初是不是是打开呢!300美圓購一件名牌裙子也太貴了!

1) Hey, pull my finger!
唉,我要放屁咯!(好國人表现别人自己要放屁時用pull my finger,非常地道的好語哦!)

没有评论:

发表评论